Introductie

In deze blog ga ik mijn wieler"belevenissen" met u delen. Wielrennen is al lange tijd mijn hobby. Geleidelijk is deze hobby uitgegroeid tot een passie. Wat wil je ook anders in het prachtige Limburgse land op een steenworp afstand van de Voerstreek en de Belgische Ardennen binnen fietsbereik. Klimmetjes in overvloed zou je zeggen maar toch beleef ik mijn jaarlijks fiets"hoogtepunt" tijdens de vakanties in het buitenland waar de fiets altijd meegaat. In de ochtenduren (als vrouw en kinderen nog lekker liggen te slapen) trek ik er op uit. Op zoek naar de mooiste plekjes en de hoogste bergen. Al deze mooie en ook minder mooie fietservaringen wil ik vastleggen. Voor mijzelf en iedereen die het leuk vind om te lezen. Guido

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hey Guido , leuke site heb je! Wist niet dat je ook je hebben en houwen publiceerd op het www. Zie je a,s zaterdag voor de WWKK.

gegroet, Mathijs

guido zei

Ja, als je het internet afstruind dan vindt je nog eens wat. Helaas was ik niet op de WWKK. Als je het bericht over het mtb-weekend leest dan kun je hopelijk begrijpen waarom ik er niet bij was.

.

.